Persbericht Kerstmarkt Eext 2023

Gepubliceerd op 9 december 2023 om 19:49

Staat het al op jullie kalender? Aanstaande zaterdag, 16 december: Kerstmarkt in Eext bij Onze winkel! Van 10.00 tot 16.00 uur.

Na een paar jaar een minikerstmarkt te hebben georganiseerd, is het weer tijd voor iets groters. Onze knusse markt heeft ongeveer vijftien kramen. Nieuw dit jaar zijn de kramen van enkele verenigingen uit het dorp. Zij spekken op die manier hun clubkas. Zo staat de Vereniging voor Volksvermaken Eext er met onder andere gluhwein en de V.V. Eext met kerstbroden.

Het pleintje voor Onze winkel wordt feestelijk aangekleed. We zorgen voor gezelligheid en lekkernijen, met onder andere echte Curry worst. Kraamhouders hebben uiteraard leuke kerstcadeautjes, kerststukken, en vooral veel artikelen die te maken hebben met Kerst en Oud & Nieuw.

‘s Middags verzorgt De Gasselter Blaoskapel de muzikale omlijsting. Daarnaast zijn er de hele dag optredens van De Dickens groep 't Veenvolk. Zij vermaken het publiek met spelletjes en raadsels.

Dus kom! Gezellig naar de Kerstmarkt van Eext!

Beleef de ultieme kerstsfeer op de kerstmarkt van Eext

Op zaterdag 16 december wordt er weer een knusse kerstmarkt georganiseerd op de Stationsstraat voor Onze winkel in Eext.
De Eexter kerstmarkt is een kleine knusse kerstmarkt met een grote diversiteit aan kramen buiten op de Stationsstraat en een aantal kramen binnen in Onze winkel.

De kerstmarkt van Eext is beste remedie tegen duisternis en kou aan het einde van het jaar:

Een bezoek aan de kerstmarkt met glühwein of chocolademelk, een lekkere geroosterde braadworst en een ultieme kerstsfeer is zeker de moeite waard

De Dickens groep 't Veenvolk bestaande uit 8 personen, vermaken het publiek de hele dag met spelletjes en raadsels en beelden daarbij beroepen uit.

Zij zullen zorgen voor de typische nostalgische kerstsfeer

De Gasselter Blaoskapel  zal de muzikale omlijsting verzorgen vanaf 13.00 uur

De markt is geopend vanaf 10.00 uur en sluit om 16.00 uur

Deze markt wordt georganiseerd door Onze winkel, de dorpswinkel in Eext. De winkel is in handen van een coöperatie dat ruim 350 leden en/of participanten heeft in het dorp.

Voor meer info zie ook website: https://www.onzewinkeleext.nl/kerstmarkt-23

Niet voor publicatie

Voor meer informatie staat Albert Springer 06-52528978 u graag te woord.

Reactie plaatsen

Er zijn geen reacties geplaatst.